کد خبر: ۲۷۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف ٨٥٨ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شیراز خبر داد.
ناطقان: حجت الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده شامل ٨١٧ کیلوگرم حشیش، ١٤ کیلوگرم مرفین و ٢٧ کیلوگرم تریاک است، گفت: این عملیات در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مواد مخدر استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این دو محموله در دو عملیات مجزا کشف و ضبط شد، گفت: در همین راستا یک نفر دستگیر ویک دستگاه خودرو نیز با دستور قضائی توقیف شد.

این مقام قضائی ارشد فارس با تأکید بر اینکه امر مبارزه قاطع با مواد مخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ گام مهمی در پیشگیری‌های قضائی محسوب می، شود، گفت: لازم است سازمان‌های مسئول در امر پیشگیری‌های اجتماعی و فرهنگی زمینه تقویت مصونیت جامعه در برابر آسیب‌های مواد مخدر را فراهم نمایند.

وی تصریح کرد: باید به مرحله‌ای از مبارزه اجتماعی با مواد مخدر برسیم که هر فردی از بدنه جامعه به یک مبارزه گر در مقابل مواد مخدر تبدیل شود.
منبع: مهر
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین