کد خبر: ۲۸۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
شیراز - فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۷۷ کیلو تریاک در بازرسی از سواری زانتیا در عملیات ماموران پلیس داراب خبر داد.
ناطقان:  سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: بامداد امروز مأموران انتظامی شهرستان "داراب" در راستای برخورد با سوداگران مرگ با اقدامات فنی و تخصصی از تردد یک سواری زانتیا حامل مواد مخدر در محور مواصلاتی "بندرعباس-شیراز" مطلع شدند.

کشف ۲۷۷ کیلو تریاک در استان فارس

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور مذکور اعزام و سواری زانتیا را شناسایی و دستور ایست صادر کردند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد، گفت: در بازرسی از این سواری ۲۷۷ کیلو تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین