کد خبر: ۲۸۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از کاهش ساعت کاری ادارات در استان ایلام به دلیل گرمای هوا خبر داد.
ناطقان: آیت قیصربیگی با اشاره به اعلام هشدار اداره کل هواشناسی (سطح نارنجی) استان و بررسی مدل‌ها و تدوام موج گرما و پیش بینی افزایش بیشینه دما و به دلیل پیشگیری از مخاطرات احتمالی و کاهش بار مصرف برق در ساعت پیک مصرف و همچنین کاهش خاموشی‌های بخش خانگی با موافقت استاندار ایلام ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام امروز و فردا سه‌شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم مرداد ماه با ۲ ساعت کاهش از ۷ صبح تا ۱۱ تعیین می‌شود.

 کاهش ساعت کاری ادارات در استان ایلام

وی گفت: بر این اساس ساعت کار ادارات تمام دستگاه‌های اجرایی مناطق مذکور (به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، خدماتی، بخشهای دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری، شهرداری‌ها، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و بیمارستان‌ها و …) ظرف امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه به میزان ۲ ساعت کاهش می‌یابد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین