کد خبر: ۲۸۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت قاتل سرباز نیروی انتظامی خبر داد.
ناطقان: سرهنگ مراد مرادی با اشاره به جزئیات شهادت سرباز کلانتری 110 شهدا حین بازداشت یک شرور، اظهار کرد: شهید گرانقدر عبدالجبار مختوم‌نژاد، سرباز کلانتری 110 شهدا و اهل گلستان بود.



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: این شهید، بعدازظهر روز گذشته (9 مرداد 1400) در حوزه استحفاظی کلانتری 110 شهدا، با سارق شرور و سابقه‌داری حین سرقت موتورسیکلت مواجه شد.

وی تصریح کرد: این شرور حین دستگیری، قصد متواری شدن را داشت و با ضربات چاقو، این سرباز عزیز را از ناحیه قلب مجروح کرد و سرباز مختوم‌نژاد پس از انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.

این مقام انتظامی متذکر شد: از همان لحظه وقوع حادثه، اقدمات ویژه حوزه فرماندهی تهران بزرگ صورت گرفت و در ساعت اولیه امروز، این متهم سابقه‌دار بازداشت شد و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
منبع: صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین