کد خبر: ۲۸۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
چمران گفت:شهرداری تهران یک سازمان صرفاً خدماتی نیست یک سازمان فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود که در دوره گذشته نیز به این مورد توجه شده است.
ناطقان: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه عطر سیب در میدان امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تهران یک سازمان صرفاً خدماتی نیست و یک سازمان فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود که در دوره گذشته نیز به این مورد توجه شده است.

ساخت سریال «شهید چمران» متوقف شد


وی افزود: سعی می‌کنیم در مدیریت شهری نیز نگاهی فرهنگی اجتماعی را به شهرداری تهران داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که شهردار جدید تهران چه زمانی مشخص خواهد شد گفت: بنابر بر وعده انجام شده فردا شهردار جدید پایتخت معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که آیا گزینه شهرداری تهران مشخص است گفت:‌در این زمینه گزینه بسیار مشخص است و فردا تصویب و اعلام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: پیروز حناچی تا زمان معرفی رسمی شهردار جدید پایتخت، مسئولیت اداره این کلانشهر را بر عهده دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین