کد خبر: ۲۸۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
وزیر امور خارجه عراق به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان صبح امروز وارد تهران شد.
ناطقان:  به نقل از العالم، فواد حسین وزیر امور خارجه عراق صبح امروز برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان از جمله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه وارد تهران شد.

وزیر خارجه عراق وارد تهران شد

روز گذشته برخی رسانه‌ها از سفر وزیر امور خارجه عراق به کشورمان و ارسال پیام برای دعوت از مقامات کشورمان جهت شرکت در نشستی با حضور پادشاه عربستان و روسای جمهور ترکیه و عراق در بغداد خبر داده بودند که سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، ضمن تایید این خبر گفت: گمانه زنی در خصوص محتوای پیام ارسالی برای رئیس جمهور محترم زود است. ما بر اساس پیامی که دریافت می‌کنیم، تصمیم خواهیم گرفت.

وی همچنین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره منادی گفتگوهای منطقه‌ای بوده است. قطعاً کشور برادر، عراق، هم می‌تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین