کد خبر: ۲۸۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
رئیس کمیسیون بهداشت:
شهریاری با تاکید بر اینکه کرونا دغدغه جدی مجلس، کمیسیون بهداشت و درمان و تمامی نمایندگان مجلس است، افزود: امیدواریم با آغاز به کار فعالیت دولت سیزدهم هرچه سریع تر بتوان دغدغه های مردم را برطرف کرد البته با تغییر اعضای جدید در ستاد ملی مبارزه با کرونا می توان به رفع برخی مشکلات امیدوار بود در حال حاضر تنها ریاست این ستاد تغییر کرده و اگر این ستاد تاکنون می توانست مشکلات را حل کند حل می کرد.
ناطقان: حسینعلی شهریاری در تشریح نشست امروز (سه شنبه، 19 مردادماه)  کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر بررسی راهکارهای کارشناسی مدیریت موج جدید کرونا نشست 3 و نیم ساعته ای را با حضور تمامی مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت، رؤسای دانشگاه ها، وزارت کشور، سپاه، ارتش، ناجا و واجا برگزار کردیم و نظرات آن ها استماع و مطالب  و راهکارهای بسیار خوبی ارائه شد.


وی ادامه داد: در نشست فردای کمیسیون نقطه نظرات و اظهارات مطرح شده جمع بندی و گزارش نهایی به رئیس مجلس ارائه خواهد شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه کرونا دغدغه جدی مجلس، کمیسیون بهداشت و درمان و تمامی نمایندگان مجلس است، افزود: افزایش مرگ و میرها نمایندگان را نگران کرده و به طور قطع هرآنچه در توان دارند برای رفع دغدغه مردم به کار خواهند گرفت و مردم مطمئن باشند نمایندگان نسبت به این موضوع بی تفاوت نخواهند بود.

با  تغییر اعضای جدید در ستاد ملی مبارزه با کرونا می توان به رفع برخی مشکلات امیدوار بود

شهریاری یادآور شد: امیدواریم با آغاز به کار فعالیت دولت سیزدهم هرچه سریع تر بتوان دغدغه های مردم را برطرف کرد البته با  تغییر اعضای جدید در ستاد ملی مبارزه با کرونا می توان به رفع برخی مشکلات امیدوار بود در حال حاضر تنها ریاست این ستاد تغییر کرده و اگر این ستاد تاکنون می توانست مشکلات را حل کند حل می کرد بنابراین امیدی به این ستاد نیست جز اینکه تغییراتی در آن انجام شود تا بتوان بحران را مدیریت کرد و از پیک خارج شویم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در رابطه با تعطیلی کامل (لاک داون)، گفت: برخی بر ضرورت قرنطینه همگانی تاکید دارند و متاسفانه علیرغم اینکه پروتکل های زیادی اعمال شده اما تاکنون نتیجه بخش نبوده و تاب آوری مردم کاهش پیدا کرده؛ بسیاری از کسب و کارها، مشاغلی هستند که افراد باید به صورت روزانه کار تا بتوانند مایحتاج زندگی خود را تامین کنند و دولت نیز هیچ کمکی در رابطه با مالیات ها و ارائه تسهیلات نکرده بنابراین نمی توان مردم را از اشتغال برحذر داشت.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم محدودیت هایی را ایجاد کنیم باید از مردم حمایت کرد؛ هرچند محدودیت هایی در سفرها ایجاد شد اما متاسفانه در اعیاد قربان و غدیر شاهد تردد 500 هزار خودرو به شهرهای شمالی بودیم بنابراین باید راهکارهای موثرتری را در دستور کار قرار داد و خرد جمعی در این زمینه به کار برد به همین دلیل از وزارت کشور، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه درخواست کردیم که در این نشست حضور یابند تا در جریان نظرات و پیشنهادات عملیاتی و قابل اجرا  قرار گیریم.
منبع: خانه ملت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین