کد خبر: ۲۸۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
سفارت روسیه در تهران بابت انتشار تصویر حاشیه‌ساز عذرخواهی کرد.
ناطقان: سفارت روسیه در ایران با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به‌دلیل بازتاب منفی ایجادشده از یک تصویر حاشیه‌ساز عذرخواهی کرد.


عکس| توئیت جنجالی سفارت روسیه علیه ایران - آفتاب

در پیام سفارت روسیه آمده است: با توجه به واکنش‌های انجام‌شده به تصویر منتشرشده از سوی ما، می‌خواهیم دقت کنیم که این تصویر زمینه ضد ایرانی ندارد و قرار نبود احساسات مردم کشور دوست، ایران را آزرده کنیم.

این پیام می‌افزاید: تنها معنای این عکس یادآوری و ادای احترام به تلاش‌های مشترک دولت‌های متحد علیه نازیسم در جنگ جهانی دوم بود.

سفارت روسیه تأکید کرد: ایران دوست و همسایه ماست و به تقویت روابط مبتنی بر احترام متقابل ادامه می‌دهیم.

عذرخواهی سفارت روسیه بابت انتشار تصویر حاشیه‌ساز - خبرگزاری آنا

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تصویر حاشیه‌ساز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امروز عکسی فوق‌العاده نامناسب مشاهده کردم. لازم است یادآور شوم اوت ۲۰۲۱، نه اوت ۱۹۴۱ است و نه دسامبر ۱۹۴۳.

وی عنوان کرد: مردم ایران نشان داده‌اند (از جمله در دوره مذاکرات برجام) که سرنوشت آن‌ها هرگز نمی‌تواند برآمده از تصمیمات سفارت‌های خارجی یا قدرت‌های خارجی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین