کد خبر: ۲۸۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
نماینده سمیرم در گفتگو با ناطقان:
سلیمی در واکنش به اظهارات روز گذشته وزیربهداشت که از عملکرد خودش در اپیدمی کرونا تجلیل کرده بود، ابراز داشت: صدرنشین فوتی‌های کرونا در دنیا شده‌ایم و مسئولان بهداشت و درمان باید درخصوص وضع فعلی پاسخگو باشند و برای هر تاخیر در اقدام یا ترک فعلی مسئولیت پذیر باشند.

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعلل وزارت بهداشت در پیگیری واکسیناسیون عمومی به خبرنگار "ناطقان" گفت: فوتی‌های روزانه ما به حدود ۶۰۰نفر رسیده است و بسیار تاسف آور است که به شنیدن این آمارهای وحشتناک عادت کنیم و مسئولان ما باید پاسخگوی سونامی مرگ در کشور باشند.


این نماینده مجلس در واکنش به اظهارات روز گذشته وزیربهداشت که از عملکرد خودش در اپیدمی کرونا تجلیل کرده بود، ابراز داشت: صدرنشین فوتی‌های کرونا در دنیا شده‌ایم و مسئولان بهداشت و درمان باید درخصوص وضع فعلی پاسخگو باشند و برای هر تاخیر در اقدام یا ترک فعلی مسئولیت پذیر باشند.


سلیمی ادامه داد: ما باید برای نجات جان حتی یک شهروندمان به آب و آتش بزنیم و نباید با خیال‌بافی و حرفهای بی مبنا چنین هزینه‌های سنگینی به جامعه تحمیل کرد و وزیر آینده بهداشت باید بجای حرف زدن، برای تامین واکسن کشور از هر مرجع داخلی و خارجی به آب و آتش بزند.


به گزارش ناطقان؛ روز گذشته وزیر بهداشت در یک جلسه ویدیو کنفرانسی با تجلیل از عملکردش در مدیریت کرونا مدعی شد: من تاسف میخورم برای مرگ یک شهروند اما اگر برخی از تمهیدات ما نبود امروز باید شاهد مرگ های بالای ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ بودیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین