کد خبر: ۲۸۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با "ناطقان":
نماینده مردم شفت و فومن درخصوص وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان داشت: در روزهای اخیر درخصوص سوابق آقای زارع پور بررسی های داشتم و ایشان بعنوان یک نخبه علمی در هوشمندسازی خدمات قضائی نقش مهمی ایفا کرد و امیدوارم با حضور در وزارت ارتباطات بتواند در تکمیل روند توسعه زیرساخت ها در کشور جهش ایجاد کند.

خلیل بهروزی فر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" با اشاره به آغاز حضور رسمی وزرای پیشنهادی در جلسات کمیسیون از روز جاری گفت: بصورت فشرده جلساتی را با گزینه های کابینه دولت سیزدهم داریم و نظرات و برنامه های آنها با دقت بر اساس معیارهایی همچون تخصص گرایی، برنامه، دانش و روحیه میدانی و مردمی بودن که در شعارهای رئیس جمهور محترم هم بود ارزیابی می شود.

نماینده مردم شفت و فومن درخصوص وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان داشت: در روزهای اخیر درخصوص سوابق آقای زارع پور بررسی های داشتم و ایشان بعنوان یک نخبه علمی در هوشمندسازی خدمات قضائی نقش مهمی ایفا کرد و امیدوارم با حضور در وزارت ارتباطات بتواند در تکمیل روند توسعه در کشور جهش ایجاد کند.

بهروزی با اشاره به گزینه رئیس جمهور برای وزارت امورخارجه گفت: امیرعبداللهیان شناخت خوبی در حوزه کشورهای منطقه دارد و جزو نیروهای با سابقه وزرات خارجه محسوب می شود که امیدوارم با سکان داری وزارت خارجه بتواند برجام را تعیین تکلیف کند و تیم مدیریتی وزارتخانه را در راستای پیگیری دقیق تر منافع مردم بازسازی کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص معرفی یکی از نمایندگان بعنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: آقای رئیسی برای وزارت اقتصاد یک چهره خوش فکر ٰ، برنامه دار و توانمند دانشگاهی را معرفی کرد که سالها بر روی چالش های اقتصاد ایران کار علمی کرده و با شناخت دقیق وارد این عرصه شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین