کد خبر: ۲۸۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با موج پنجم کرونا در این شهرستان خبر داد.
ناطقان:  حمدالله رحمتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان البرز عوامل پلیس راهور مستقر هستند و از خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی ممانعت خواهند کرد.

                                                   اعمال محدودیت‌های ترافیکی در کرج
وی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه پلاک شخصی که مرتکب تخلف تردد در شهرهای قرمز شوند برابر قانون یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان از طریق سامانه‌های هوشمند و تیم‌های محسوس و نامحسوس اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج تصریح کرد: تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است رانندگانی که قانون را رعایت نکنند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی متذکر شد: تردد وسایل نقلیه عمومی حامل بار و مسافر و وسایل نقلیه امدادی و خدماتی مجاز است و خودروهای غیر بومی نیز که در شهرهای مقصد حضور دارند باید ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهرها را ترک کنند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین