کد خبر: ۲۸۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
استاندار ایلام گفت: مرز مهران بسته شده و تردد در آن فقط در شرایط خاص ممکن است.
ناطقان: استاندار ایلام ظهر امروز در جلسه امروز ستاد کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایلام با ۳۹۳ ابتلا و ۸ فوتی یک روز سیاه کرونایی تجربه کرده است.

وی افزود: تاکنون هشدارهای زیادی در خصوص کرونا صادر کردیم اما هنوز رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ضعیف است.

استاندار ایلام گفت: وضعیت استان بسیار نگران کننده است و ظرفیت بیمارستان‌ها در حال پر شدن است، کرونا دلتا بسیار مرگبار و قدرت سرایتش به مراتب بیشتر است.

وی ادامه داد: امروز مردم استان شاهد نتیجه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن خطر کرونا هستند و اگر وضع به همین منوال پیش برود باید منتظر یک فاجعه انسانی شد.

نوذری تصریح کرد: از امروز اعمال محدودیت‌ها شروع می‌شود؛ هدف در خانه ماندن و مهار کرونا است.

وی افزود: تردد به شهرهای قرمز از ساعت ۱۲ امروز تا صبح روز یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ممنوع بوده و از فردا دوشنبه ۲۵ مرداد به غیر از مشاغل گروه ۱ بقیه اصناف و گروه‌های شغلی تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ تعطیل است.

نوذری گفت: کلیه ادارات به غیر از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان از روز دوشنبه ۲۵ مرداد لغایت پایان وقت اداری روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اعضای ستاد کرونا به هیچ وجه از استان خارج نشوند، در شهرستان‌ها، فرمانداران در محل حوزه شهرستانی خود حضور داشته باشند، بخشداران و مدیران کل هم حضور داشته باشند، کار را رها نکنیم هر لحظه ممکن است جلسه داشته باشیم.

استاندار ایلام عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده استان ایلام به استان‌های جامعه هدف در تزریق واکسن کرونا اضافه شده است.

وی افزود: از امروز برای تمامی متولدین سال ۱۳۵۸ و ماقبل واکسن تزریق می‌شود.

نوذری گفت: در روستاهای کم جمعیت و عشایر، بالای ۱۸ سال تزریقات واکسن انجام گیرد.

وی افزود: در این شرایط سخت برای معمار کرونا همه بایست به هم کمک کنیم به ویژه بایست حوزه بهداشت و درمان که در صف مقدم کرونا هستند، مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار ایلام ادامه داد: بنای ما بر واکسیناسیون است، واکسن به اندازه کافی موجود هست؛ عزاداری در فضای بسته، حرکت هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی ممنوع است.

وی گفت: در بحث واکسیناسیون تعطیلی نداریم و باید با قدرت ادامه پیدا کند.

نوذری ادامه داد: مرز مهران بسته است مگر در شرایط خاص؛ در این شرایط خطرناک مردم از سلامتی خود مواظبت کنند؛ مواظب باشیم؛ اگر پروتکل‌ها را رها کنیم کرونا هرگز ما را رها نمی‌کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین