کد خبر: ۲۸۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که با استفاده از یک دستگاه خودروی باری قصد داشت ۵۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را وارد تهران کند، خبرداد.
ناطقان: عبدالوهاب حسنوند اظهار داشت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه هشتم این پلیس دریافتند یکی از سوداگران سابقه دار پایتخت به تازگی مقادیر قابل توجهی تریاک تهیه و با استفاده از یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال آن به تهران بزرگ را دارد.

شناسایی بیش از ۵۰ کیلو تریاک

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم و گشت زنی‌های هدفمند ماموران در سطح محورهای مواصلاتی پایتخت در نهایت ماموران متهم اصلی پرونده که در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری متهم، ماموران اقدام به بازرسی از خودرو کردند که در خلال مقدار ۵۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک که به صورت کاملاً حرفه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.
منبع: مشرق
برچسب ها: شناسایی ، تریاک ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین