کد خبر: ۲۸۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) از افزایش تعداد جان باختگان وقوع سیل در این کشور به ۷۰ نفر خبر داد.
ناطقان: به نقل از آناتولی، افزایش شدت سیل و صدمات جانی و مالی ناشی از آن در شمال ترکیه، تاکنون منجر به جان باختن ۷۰ نفر از شهروندان این کشور شده است.

بر اساس این گزارش، مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که شمار جان باختگان سیل در برخی استان‌های حاشیه دریای سیاه به ۷۰ نفر رسیده است.

براساس بیانیه صادره از سوی مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه، ۶۰ نفر در کاستامونو، ۹ نفر در سینوپ و یک نفر نیز در بارتین جان خود را از دست داده اند.

جاری شدن سیل در استان‌های شمالی و همچنین افزایش آتش سوزی در جنگل‌های جنوب غرب ترکیه، منجر به بی خانمان شدن صدها تن از مردم این کشور شده است؛ مواردی که سازمان ملل در بیانیه اخیر خود، هر دو حادثه را ناشی از افزایش بی رویه و خارج از کنترل گرمای کره زمین دانسته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین