کد خبر: ۲۸۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری فرشته طائرپور آغاز شد.
ناطقان: فرشته طائرپور تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران که ۲۶ مردادماه بر اثر عوارض ناشی از کرونا در ۶۹ سالگی درگذشت، امروز (۲۷ مردادماه) همزمان با تاسوعای حسینی با حضور خانواده و همکارانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

آغاز مراسم خاکسپاری فرشته طائرپور 

فرشته طائرپور که آثاری چون "گلنار"، "خداحافظ دختر شیرازی"، "آینه‌های روبرو"، "نخودی"، "زن دوم"، "وقتی همه خواب بودند"، "پسر مریم"، "نان و شعر"، "پاتال و آرزوهای کوچک" و "مدرسه پیرمردها" را تهیه کرده است، از چند هفته گذشته به دلیل درگیری ریه پس از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و  ۲۶ مرداد ماه، نزدیکانش خبر دادند با وجود این‌که از بیمارستان مرخص شده بود، اما از دو روز قبل دوباره به بیمارستان برگشته و از دنیا رفته است.

طائرپور متولد سال ۱۳۳۱ به عنوان رئیس انجمن کارفرمایی تهیه‌کنندگان فیلم (اکت) بارها مطالبه واکسیناسیون هنرمندان مقابل دوربین را مطرح کرده بود.

این خبر در حال به‌روزرسانی است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین