کد خبر: ۲۸۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۱۱ بیمار کرونایی در این استان خبر داد.
ناطقان: سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۸۲۲ نفر است که ۱۲۳ نفرشان در ۲۴ ساعت گذشته پایشان به این بخش‌ها باز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۴۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی توضیح داد: متاسفانه امروز ۱۱ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا گزارش شد که قربانیان جدید کرونا ۵ مرد ۹۳، ۷۲، ۶۷، ۵۵ و ۴۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای، فشارخون و دیابت، ۲ مرد ۵۲ و ۴۰ ساله بدون سابقه بیماری و ۴ زن ۷۶، ۷۲، ۶۷ و ۵۹ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، فشارخون و چاقی هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۳۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.

کشمیری تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۷۷ هزار و ۶۱۵ نفر در استان به این بیماری دچار شده و هزار و ۶۹۴ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین