کد خبر: ۲۸۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
به گزارش رکنا، این جوان 23 ساله شامگاه گذشته از پنجره‌ی یک اتاق در طبقه دوم، خود را به پایین انداخته و به علت ضربه مغزی و جراحات وارده، خودکشی کرد و جانش را از دست داده است.
ناطقان: این جوان پیش از این اقدام مرگبار درخواست داشته تا از بیمارستان مرخص شود که به دلیل وضعیت نامساعد جسمانی و نیاز به ادامه روند درمانی‌اش با ترخیص او مخالفت شده بود.

کرونا در ایران- افزایش «کشتارها» در کشور و ثبت رکورد جدید؛ ۶۲۰ نفر در ۲۴  ساعت جان باختند | صدای آمریکا فارسی



فرار مرگبار بیمار کرونایی در بیمارستان بوشهر

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: اقدام به فرار بیمار 33 ساله مبتلا به کرونا از پنجره این مرکز آموزشی منجر به مرگ وی شد.

دکتر عاطفه اسفندیاری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان شهدای خلیج فارس تحت معاینه و درمان بود، با ادامه روند درمان مخالفت کرده و بامداد امروز اقدام به فرار از طریق پنجره کرد.

وی ادامه داد: "همکاران من در این مرکز درمانی بلافاصله پس از حادثه بر بالین وی حاضر شده و اقدام به احیا بیمار کردند، اما به علت ضربه مغزی و جراحت‌های وارد شده، بیمار جان داد.
مرگ بیمار کرونایی در بیمارستان بوشهر

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: پرونده بیمار مربوط از سوی مقام‌های قضایی و انتظامی در دست بررسی است و نتیجه آن در روزهای آینده مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: در این شرایط سخت بیماری، در صورتی که افراد به کرونا مبتلا شدند باید به موقع زیر نظر پزشک مربوطه اقدام‌های درمانی لازم را انجام دهند.

اسفندیاری افزود: تشخیص و درمان بیماری در روزهای ابتدایی راحت‌تر بوده و کادر درمان تا بدست آوردن سلامتی کامل مبتلایان در کنار بیماران خواهند ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین