کد خبر: ۲۸۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
نماینده قروه در گفتگو با "ناطقان":
اوسطی درخصوص وزیر پیشنهادی اطلاعات، ابراز داشت: وزارت اطلاعات بعنوان یک دستگاه حاکمیتی درون دولت قرار گرفته و برای معرفی سکان دار این وزارتخانه ضوابط قانونی و حساسیت های ویژه ای وجود دارد و با معرفی حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب که در مجلس بعنوان یک مدیر امنیتی اخلاق‌مدار شناخته می شوند، قطعا با رای اعتماد قاطع به ایشان یک پیام معنادار به دشمن خواهیم داد.

پرویز اوسطی عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" درخصوص ترکیب کلی وزرای پیشنهادی تاکید کرد: نگاه کلی همکاران به کابینه مثبت است و ممکن است فقط تعداد محدودی از وزرای پیشنهادی در رسیدن به کرسی وزارت دچار مشکل باشند.


نماینده قروه درخصوص معرفی چندین چهره جوان بعنوان وزیر دولت سیزدهم گفت: افرادی همچون اقایان زارع پور، عبدالملکی، خاندوزی و فاطمی امین جزو نقاط مثبت کابینه هستند که در راستای تحقق آرمان های گام دوم انقلاب می توانند موثر باشند و چالش های پیش روی ملت را کاهش دهند.


اوسطی در پاسخ به اینکه نظر مجلس درخصوص وزیر پیشنهادی اطلاعات چیست، ابراز داشت: وزارت اطلاعات بعنوان یک دستگاه حاکمیتی درون دولت قرار گرفته و برای معرفی سکان دار این وزارتخانه ضوابط قانونی و حساسیت های ویژه ای وجود دارد و با معرفی حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب که در مجلس بعنوان یک مدیر امنیتی اخلاق‌مدار شناخته می شوند، قطعا با رای اعتماد قاطع به ایشان یک پیام معنادار به دشمن خواهیم داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین