کد خبر: ۲۸۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
چهار عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگون با ناطقان مطرح کردند؛
اعضای فراکسیون روحانیوت مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نشست با وزیر پیشنهادی کار بر حمایت از حجت الله عبدالملکی تاکید کردند و حضور وی در راس این وزارتخانه را مثبت دانستند.

ناطقان: بدنبال جلسه ساعت قبل فراکسیون روحانیون مجلس با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی، اعضا درخصوص برخی ابهامات و برنامه های عبدالملکی به بحث و تبادل نظر پرداختند و نهایتا از این وزیر پیشنهادی اعلام حمایت کردند و چهار عضو فراکسیون روحانیون مجلس توضیحاتی به شرح ذیل ارائه دادند.


حجت‌الاسلام احمدی (نماینده عسلویه) با حمایت از وزیر پیشنهادی کار به خبرنگار "ناطقان" گفت: دکتر عبدالملکی در جلسه روحانیون مجلس حاضر شدند  و الحمدالله با سوابق و دانشی که از ایشان سراغ داریم نگاه ما مثبت است.


باقری (نماینده بناب) نیز ضمن اشاره به حضور عبدالملکی در فراکسیون روحانیون در گفتگو با "ناطقان" تاکید کرد: عبدالملکی را مدیری پرتلاش و متدیّن میدانیم که شایسته وزارت است.


طباطبایی نژاد (نماینده اردستان) درخصوص توضیحات وزیر پیشنهادی کار به "ناطقان" گفت: آقای عبدالملکی برخی ابهامات بوجود آمده را رفع کردند و نگاه ما به وزارت ایشان مثبت است.


میرزایی (نماینده اصفهان) با حمایت از حجت الله عبدالملکی به خبرنگار "ناطقان" گفت: جمع بندی اکثریت قاطع روحانیون مجلس از وزیر پیشنهادی کار حمایتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین