کد خبر: ۲۸۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
اخبار نتایج و حاشیه‌های روز پنجم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.
ناطقان: پنجمین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۵ رشته آغاز شد.

پارالمپیک 2020 توکیو| برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز پنجم- اخبار رشته  های ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم | Tasnim


نماینده‌های کاروان ایران امروز در رشته‌های تیراندازی با کمان (مرحله حذفی)، بسکتبال با ویلچر (مرحله گروهی)، پاراجودو، پاراوزنه برداری و پارادو و میدانی به مصاف رقیبان خود می‌روند.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز پنجم پارالمپیک توکیو به شرح زیر است.

خیرالله زاده به فینال صعود کرد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۰

محمدرضا خیراله زاده ملی پوش جودوکار کشورمان در مسابقات پارالمیپک ۲۰۲۰ توکیو موفق شد در مرحله نیمه نهایی برابر حریف کره‌ای خود با امتیاز ایپون (ضربه فنی) به پیروزی برسد و با اقتدار به فینال رقابت‌های پارالمپیک توکیو صعود کند.
نوری فینالیست شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۰

وحید نوری جودوکار وزن ۹۰- کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به فینال به مصاف حریف خود از کشور فرانسه رفت و موفق شد این حریف را با امتیاز وازاری شکست دهد به فینال پارالمپیک توکیو صعود کند.
دونده دوی ۱۰۰ متر ایران از پاراالمپیک توکیو حذف شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۸:۱۰

وحید علی نجیمی دونده ایران درمرحله گروهی با زمان ۱۱ ثانیه و ۱۸ صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد، اما نتوانست جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند و از رقابت های پارالمپیک توکیو حذف شد.
خیرالله زاده با پیروزی شروع کرد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۷:۵۰

محمدرضا خیراله زاده جودوکار نابینای کشورمان بعد از اینکه در دور اول با قرعه استراحت رو به رو شد، در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف حریف خود از جامائیکا رفت و در پایان موفق شد با امتیاز ایپون (ضربه فنی) برابر نماینده آفریقا به پیروزی دست پیدا کند.
پیروزی نوری در گام نخست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۵

وحید نوری جودو کار وزن ۹۰- کیلوگرم کشورمان در نخستین مسابقه خود به مصاف آرتور داسیلوا از کشور برزیل رفت و در پایان موفق شد با امتیاز ایپون (ضربه فنی) رقیب خود را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.
مختاری سومین مدال نقره ایران را به گردن انداخت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۰

در رشته دو و میدانی صبح امروز علیرضا مختاری، ملی پوش کشورمان در پرتاب وزنه کلاس F۵۳ به میدان رفت و در پایان موفق شد با ثبت رکورد ۸ متر و ۴۸ سانتی متر به مدال نقره دست پیدا کند.
سومین شکست تیم بسکتبال با ویلچر ایران در توکیو/ همچنان امیدوار به صعود
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۶:۱۰

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های مرحله گروهی پارالمپیک توکیو با نتیجه ۶۹ بر ۵۷ مقابل تیم ملی بسکتبال با ویلچر بریتانیا شکست را پذیرفت.
صعود عسگری با پیروزیی آسان مقابل حریف اسپانیایی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۴:۵۴

فرزانه عسگری ملی پوش تیراندازی با کمان کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و در ماده کامپوند انفرادی موفق شد با امتیاز ۱۴۰ بر ۱۳۴ برابر حریف اسپانیایی خود به پیروزی دست پیدا کرد و به مرحله یک سوم این مسابقات صعود کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین