کد خبر: ۲۸۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
برخی منابع خبری از هلاکت شماری از سرکرده‌های داعش در کرکوک در پی عملیات موفقیت آمیز آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق خبر می‌دهند.
ناطقان: به نقل از السومریه نیوز، یک منبع امنیتی در عراق از عملیات موفقیت آمیز آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق در کرکوک خبر داد.

بازداشت دو آمریکایی توسط نیروهای کرد

براین اساس، نیرو‌های آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق موفق شدند در عملیاتی در روز یکشنبه شماری از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را در کرکوک به هلاکت برسانند.

وی در این راستا افزود: آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق توانست در عملیاتی امنیتی و منحصر به فرد مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش در کرکوک را هدف قرار دهد.

مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق در اجلاس دو روزه سران کشور‌های همسایه عراق و برخی کشور‌های عربی با عنوان «کنفرانس همکاری و شراکت بغداد» و با محوریت پرداختن به امنیت منطقه با تاکید بر اینکه از بین بردن سازمان تروریستی داعش یک پیروزی برای مردم کل منطقه و کل بشریت است، گفت: عراق برای بازگرداندن اکثریت آوارگان به شهر‌های خود گامی بلندی برداشته است. امیدواریم کنفرانس بغداد محلی برای رسیدن به خواسته‌های مردم منطقه باشد.

حیدر العبادی نخست‌وزیر سابق عراق در سال ۱۳۹۶ آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد که تلاش نیرو‌های الحشد الشعبی برای مقابله با این گروه تروریستی همچنان ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین