کد خبر: ۲۸۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
سرپرست مرزبانی کردستان از شهادت نیروی مرزبانی در درگیری با قاچاقچیان مسلح در بانه خبر داد.
ناطقان: محمد سپهری اظهار کرد: شب گذشته در یک عملیات تعقیب و گریز و مقابله با قاچاقچیان مسلح، مرزبانان بانه موفق به جلوگیری از اعمال مجرمانه آنها شدند.

وی افزود: در این درگیری که با صلابت نیروهای پلیس مرزبانی صورت گرفت متاسفانه استواردوم رشید رضا سپهوند در حین کنترل و پایش نوار مرزی از ناحیه شکم و پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان صلاح‌الوین ایوبی بانه، به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

سرپرست مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه تلاش برای انهدام باندهای قاچاقچیان ادامه دارد، تصریح کرد: انتقام خون این شهید گرانقدر را از ضدانقلاب خواهیم گرفت.

سپهری اذعان داشت: متجاوزان و قاچاقچیان بدانند سلحشوران مرزبانی استان کردستان با اقتدار از مرزها دفاع و با آنان مقابله کرده و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

فرماندار بانه گفت: ستوان‌ سومرشید سپهوند مرزبان هنگ مرزی بانه حین درگیری در مرز «گله‌سوره» این شهرستان به شهادت رسید.

اسماعیل رستم‌پور ایستادگی  در برابر اشرار مسلح و ضدانقلاب را عامل شهادت این مرزبان عنوان کرد.

فرماندار بانه گفت: آیین تشیع جنازه این شهید والا مقام ساعت ۱۰ امروز در هنگ مرزی بانه با حضور جمعی از مسوولان، خانواده‌ شهدا و همرزمانش برگزار شدد و سپس پیکر مطهرش برای خاکسپاری به زادگاهش خرم‌آباد در استان لرستان منتقل خواهد شد.

رستم پور در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، یادآور شد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین