کد خبر: ۲۸۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از وزارت نیرو خواست تا نسبت به انتقال آب خلیج فارس به استان فارس اقدام عاجل انجام دهد.
ناطقان:  جعفر قادری در تذکر شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک به قهرمانان پارالمپیک به ویژه ورزشکاران استان فارس گفت: از دولت انتظار داریم هر چه سریع تر تکلیف عزل و نصب ها را مشخص کند تا مانع خدمت رسانی در وزارتخانه ها و استان ها نشود.

تذکر نماینده شیراز به وزرای راه و نیرو


وی افزود: وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت دفاع، هر چه سریع تر قرارداد قطعه ۸ آزادراه شیراز به ایزدخواست را امضا کند.

نماینده مردم شیراز در ادامه خطاب به وزیر نیرو گفت: از وزارت نیرو نیز می خواهیم تا ابهامات در زمینه خرید برق نیروگاه ها به بهانه دست دوم بودن دستگاه ها را برطرف کند قرارداد امضا کند، چرا که در شرایط کمبود برق، لازم است هر چه سریع تر بتوانیم از نیروگاه ها استفاده کنیم.

قادری خاطرنشان کرد: خطوط انتقال آب و برق به شهرک های صنعتی در اطراف شیراز با مشکل مواجه است و به دلیل نبود زیرساخت ها، امکان واگذاری زمین به سرمایه گذار وجود ندارد. همچنین انتظار می رود مجلس و شورای نگهبان به توافق برسند تا بسیاری از طرح ها و لوایح با استناد به اصل ۸۵ قانون اساسی پیگیری شود.

وی در پایان گفت: وزارت نیرو نسبت به انتقال آب خلیج فارس به استان فارس اقدام عاجل انجام دهد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین