کد خبر: ۲۸۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
عضو کمیسیون صیانت از فضای مجازی در گفتگو با "ناطقان":
باقری بنابی با انتقاد از اظهارات نماینده کاشمر درخصوص مطیع بودن وزیر ارتباطات درخصوص نظرات نمایندگان گفت: چنین تصوراتی قطعا غلط و با نگاه کارشناسی در تضاد است و دکتر زارع پور بعنوان مدیری نخبه که سالها تجربه فعالیت در حوزه ارتباطات دارد درخصوص طرح مجلس نقطه نظرات کارشناسی دارند و لازم است برای رفع نقایص این مصوبه از ایشان و کارشناسان متخصص وزارت ارتباطات کمک بگیریم.

محمدجواد نیک بین (نماینده کاشمر) با اعلام اینکه هر چه مجلس مصوب کند وزیر ارتباطات می‌پذیرد مدعی شد: زارع‌پور درخصوص طرح صیانت مطیع مجلس است و هر چه مجلس مصوب کند را می پذیرد و تاکنون پیشنهادی در این زمینه نداشته است.


باقری بنابی عضو کمیسیون صیانت از فضای مجازی در مجلس طی گفتگو با خبرنگار "ناطقان" به اظهارات نماینده کاشمر واکنش نشان داد و تاکید کرد: طی صحبت هایی که تاکنون با وزیر ارتباطات و تیم کارشناسی وزارتخانه داشتیم، آقایان نقطه نظرات و پیشنهادات دقیقی درخصوص طرح مجلس دارند و به نظر می‌رسد باید از متولیان دستگاه ارتباطی کشور برای رفع نقایص طرح صیانت کمک بگیریم و خدای نکرده مجلس نباید با اتخاذ تصمیمات شتاب زده و غیرکارشناسی به زندگی مردم آسیب بزند.


این عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: اینکه برخی از همکاران ما توقع دارند هرچه ما دوستداریم تصویب کنیم دولت می پذیرد و وزیر ارتباطات باید مطیع نمایندگان باشد با نگاه کارشناسی در تضاد است و قطعا دکتر زارع پور بعنوان مدیری نخبه که سالها تجربه فعالیت در حوزه ارتباطات دارد درخصوص طرح مجلس نقطه نظرات کارشناسی دارند و لازم است برای رفع نقایص این مصوبه از ایشان و کارشناسان متخصص وزارت ارتباطات کمک بگیریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین