کد خبر: ۲۸۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
هیأتی متشکل از نمایندگان بیش از 40 شرکت مختلف ازبکستان به منظور شرکت در همایش تجاری و برگزاری نمایشگاه «ساخت ازبکستان» در شهر دوشنبه وارد تاجیکستان شد.
ناطقان: هیاتی متشکل از تاجران ازبکستان به منظور شرکت در دو رویداد تجاری وارد شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

همایش تجاری «ساخت ازبکستان» در شهر دوشنبه توسط اتاق صنایع و بازرگانی تاجیکستان در همکاری با آژانس ترویج صادرات وابسته به وزارت سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان سازماندهی شده است.

هیات ازبکی شامل بیش از 40 شرکت مختلف مشغول کار در زمینه‌های نساجی، چرم و کفش، مواد غذایی، جواهرات، داروسازی، ساخت و مبلمان هستند.

در تاریخ 23 سپتامبر در شهر دوشنبه همایش تجاری با مشارکت نمایندگان محافل تجاری تاجیکستان و ازبکستان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش جذب سرمایه گذاری، ایجاد شرکت‌های مشترک و کارخانه‌های تولیدی در قلمرو تاجیکستان و مناطق آزاد تجاری این کشور اعلام شده است.

در چارچوب این همایش به تجار ازبک کلیه اطلاعات لازم در مورد فضای سرمایه گذاری تاجیکستان، پروژه‌ها، اقدامات حمایتی از کارآفرینی و همچنین ترجیحات و مزایای ارائه شده توسط دولت تاجیکستان ارائه خواهد شد.

24 سپتامبر در شهر دوشنبه نمایشگاه محصولات «ساخت ازبکستان» برگزار و در جریان آن کالاهای 14 عرصه مختلف، از جمله کشاورزی و صنایع غذایی، مصالح ساختمانی، منسوجات، لوازم چرمی و کفش برای مصارف مختلف، پارچه و محصولات ابریشمی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، مبلمان، لوازم بهداشتی و جواهرات به نمایش گذاشته می‌شوند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین