کد خبر: ۲۸۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
واشنگتن پس از صدور بیانیه‌ای درباره ازسرگیری پروازها بین اردن و سوریه و استقبال از این تصمیم، از این بیانیه عقب نشینی و اعلام کرد، در حال بررسی متن این بیانیه است.
ناطقان:  به نقل از روسیا الیوم، جالینا پورتر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری از روزنامه الحره که پرسید، آمریکا و سوریه روابط دیپلماتیکی با یکدیگر ندارند و دمشق و امان هم تا همین اواخر روابطی باهم نداشتند، آیا استقبال آمریکا از آغاز مجدد پروازها میان دو کشور مذکور بیانگر تغییر در وضعیت روابط آمریکا با سوریه است یا خیر، گفت، سیاست دولت آمریکا در قبال سوریه تغییری نکرده است و دولت در حال بررسی استقبالش از آغاز مجدد پروازها میان سوریه و اردن است.

عقب نشینی آمریکا از موضعش در قبال از سرگیری پروازها بین اردن و سوریه



وی در ادامه گفت: در مورد روابط یا هرگونه تغییرات سیاسی چیزی برای گفتن ندارم و تنها می‌توانم بگویم که ما مطمئنا این بیانیه را بررسی می‌کنیم.

یک مسوول دیگر در وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد، وزارت خارجه در حال بررسی این استقبال واشنگتن است.

پیش از این وزارت حمل و نقل اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد، در نشست وزیران حمل و نقل اردن و سوریه مقرر شد پروازهای بین دو کشور از سوم اکتبر از سر گرفته شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین