کد خبر: ۲۸۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
قزوین – حجت‌الاسلام محسنی اژه ای برای انجام سفری یک روزه و دیدار با اقشار مختلف مردم دقایقی پیش وارد قزوین شد.
ناطقان:  حجت‌الاسلام محسنی اژه ای برای انجام سفری یک روزه و دیدار با اقشار مختلف از دقایقی پیش وارد استان قزوین شد.

سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به قزوین


رئیس قوه قضائیه در این سفر یک روزه در جلسه شورای اداری استان قزوین حضور پیدا خواهد کرد.

دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله خانواده جانبازان و ایثارگران، دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان استان و همچنین حضور در جمع قضات استان قزوین از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس دستگاه قضا به استان قزوین است.

سفر رئیس دستگاه قضا به استان قزوین در حالی صورت می‌گیرد که از روز گذشته اقشار مختلف مردم نسبت به این سفر واکنش‌های متفاوتی داشته و خواستار رسیدگی به برخی مشکلات کلان در استان شده‌اند.

تحقیق جامع در مورد روند خصوصی سازی ها و حقوق کارگران مثلاً در شرکت عظیم کنتور سازی، شرکت‌های بزرگ نساجی مه نخ و فرنخ، تحقیق و تفحص در موضوع اطاله دادرسی‌ها به خصوص در پرونده‌هایی مثل هفت سنگان و نیاوران و همچنین پیگیری جابجایی زندان مرکزی قزوین که در بافت شهری قرار گرفته از جمله مطالباتی است که در ۲۴ ساعت گذشته در مورد آن از رئیس دستگاه قضا مطالبه شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین