کد خبر: ۲۸۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون برخورد پلیس با سه دختر در این شهرستان، گفت: این دختران دستگیرشده حالت عادی نداشتند و به دلیل رفتار هنجارشکنانه دستگیر شدند.
ناطقان: فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون برخورد پلیس با سه دختر در این شهرستان، گفت: این دختران دستگیرشده حالت عادی نداشتند و به دلیل رفتار هنجارشکنانه دستگیر شدند.

ماجرای فیلم جنجالی زنان در مراغه


 سرهنگ توحید فارسی، فرمانده انتظامی مراغ گفت: حدود دو هفته پیش شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و حضور سه دختر در پارک یادگاران که با حالت غیرعادی، رفتار‌های نابهنجار داشتند را به پلیس اطلاع دادند.

او ادامه داد: در این راستا پلیس بلافاصله در صحنه حضور یافت و نسبت به هدایت آنان به مراکز انتظامی اقدام کرد؛ البته یکی از این افراد که با مصرف بیش از حد مواد غیرمجاز دچار مسمومیت شده بود، جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شد.


او توصیه کرد که خانواده‌ها در جهت تربیت و کنترل جوانان و فرزندان مراقبت بیشتری به عمل آورند تا دچار انحراف و آسیب اجتماعی نگردند و جوانان نیز در معاشرت‌ها دقت لازم را داشته باشند و با دوستان ناباب همراه نشوند.

در توضیحات که همراه با این فیلم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، دستگیری این دختران را وارونه جلوه داده و آن را به حجاب ربط داده بودند.
وبگردی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین