کد خبر: ۲۸۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره زلزله‌های اخیر خوزستان در منطقه اندیکا، گفت: تا این لحظه حدود ۵۰ مدرسه بر اثر زلزله آسیب دیده‌اند که ۱۱ مدرسه دچار خسارات بیشتری شده‌اند.
ناطقان: علی قربانی امروز (۱۸ مهر) در بازدید از مدارس زلزله‌زده شهرستان اندیکا و بخش چلو، اظهارکرد: در پی وقوع زلزله اندیکا سعی کردیم از ساعات اولیه با تماس با همکاران اداره آموزش و پرورش عشایری و اداره شهرستان اندیکا در خصوص برآورد خسارات احتمالی وارد شده به مدارس اطلاعاتی به دست آوریم. اکیپ‌های مختلفی تشکیل شد که از مدارس بازدید کردند.

وی افزود: تا این لحظه حدود ۵۰ مدرسه در منطقه آسیب دیده‌اند که به تعمیرات جزئی نیاز دارند و از امروز کار تعمیر آن‌ها را آغاز می‌کنیم. امیدواریم تا یک ماه آینده نیز کار تعمیر آن‌ها را با کمک خیرین و بنیاد برکت تعمیر مدارس انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۱۱ مدرسه دچار خسارات بیشتری شده‌اند که باید تخریب شده و مجددا احداث شوند. این مدارس با توجه به این‌که مسیر و جاده ندارند، هماهنگ شده که با بالگرد برای آن‌ها کانکس ارسال شود. برای روستاهایی که مسیر دارند نیز جهت احداث مدارس برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی افزود: امروز نیز پنج کامیون از وسایل و امکانات مورد نیاز برای مدارس اندیکا که شامل میز و نیمکت، فایل، لوازم التحریر و ... را تحویل مدارس خواهیم داد. تیم ما در منطقه حاضر است و سازمان نوسازی نیز پیگیر بازسازی و احداث مدارس است.
برچسب ها: زلزله ، مدرسه ، اندیکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین