کد خبر: ۲۸۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با "ناطقان"؛
باقری بنابی عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی توجه به مردم و خواست ملت است تاکید کرد: اگر بنا نیست اجحافی در حق مردم شود و برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنیم پس نباید از اطلاع‌رسانی و شفافیت هراس داشت.
باقری بنابی (عضو کمیسیون صیانت از فضای مجازی) در گفتگو با "ناطقان" پیرامون جلسه امروز این کمیسیون با حضور رئیس مجلس گفت: امروز جلسه مهمی برگزار می‌شود و مبنای تصمیم گیری‌های آتی برای فضای مجازی خواهد بود، ولی متاسفانه بعضی نمایندگان بدنبال محرمانه کردن و عدم حضور رسانه ها هستند که رویکرد مناسبی نیست.

محمد باقری بنابی نماینده بناب در مجلس یازدهم | اعتمادآنلاین


عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی توجه به مردم و خواست ملت است تاکید کرد: اگر بنا نیست اجحافی در حق مردم شود و برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنیم پس نباید از اطلاع‌رسانی و شفافیت هراس داشت.

به گزارش ناطقان؛ سخنگوی شورای نگهبان در این خصوص به مجلس توصیه کرد: نمایندگان باید با بلندنظری «طرح صیانت» را بررسی کنند و ما باید صبر کنیم و ببینیم که مصوبه مجلس در نهایت چه خواهد بود. اگر مصوبه برخلاف قانون و شرع باشد، شورای نگهبان حتما بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای نظر نهایی خود را می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین