کد خبر: ۲۹۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
ولیعهد «أبوظبی» با فرمانده ستاد مرکزی ایالات متحده آمریکا موسوم به «سنتکام» در منطقه دیدار و گفتگو کرد.
ناطقان:  به نقل از النشره، «محمد بن زائد آل نهیان» ولیعهد أبوظبی با «کنت مکنزی» فرمانده ستاد مرکزی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه موسوم به «سنتکام» دیدار و گفتگو کرد.

ولیعهد «أبوظبی» با فرمانده نظامی آمریکایی دیدار و گفتگو کرد

بر اساس این گزارش، دیدار مذکور در کاخ «الشاطی» واقع در امارات انجام شد. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات امنیتی منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

خبرگزاری رسمی امارات در همین زمینه اعلام کرد: ولیعهد ابوظبی و فرمانده ستاد مرکزی نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در منطقه بر لزوم همکاری‌های مشترک در حوزه‌های امنیتی و نظامی تأکید کردند.

همچنین منابع رسانه‌ای عنوان کردند که بن زائد و مکنزی تعداد دیگری از مسائل و پرونده‌های مورد اهتمام مشترک میان امارات و ایالات متحده آمریکا را مورد بحث و بررسی قرار دادند. ولیعهد ابوظبی پیشتر نیز با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه دیدار کرده بود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین