کد خبر: ۲۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأیید کرد که رهبران فلسطین در برابر لجاجت‌های اسرائیل و امتناع این رژیم از پایبندی به توافق‌نامه‌های امضا شده سکوت نخواهند کرد.
ناطقان:  به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، عباس خاطرنشان کرد که همه گزینه‌ها برای حفظ حقوق مردم فلسطین روی میز است.

عباس: مقابل اسرائیل سکوت نمی‌کنیم/همه گزینه‌ها روی میز است


وی در جریان نشست روز سه شنبه کمیته مرکزی "جنبش فتح" که در مقر ریاست جمهوری در شهر رام الله و به ریاست عباس برگزار شد، گفت: "ما در مقابل لجاجتهای اشغالگران اسرائیلی و خودداری آنان از عمل به تعهداتشان در توافقنامه های امضا شده برای همیشه سکوت نخواهیم کرد. "

وی افزود: همه گزینه‌ها برای حفاظت از حقوق مردم فلسطین و رهبری آنها باز خواهد بود و ما هرگز هیچگونه تعدی به این حقوق را قبول نخواهیم کرد.

عباس اعضای کمیته جنبش فتح را در جریان آخرین تحولات اوضاع سیاسی و نتایج تماس‌های خود با رهبران و رهبران منطقه و جهان برای توضیح موضع فلسطین قرار داد که آخرین آن تماس تلفنی با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، پاپ فرانسیس، ملاقات وی با نماینده آمریکا و استقبالش از وزیر خارجه سوئد بود.

وی خاطرنشان کرد: "در این دیدارها و تماس‌ها ، بر موضع محکم فلسطین در مورد ضرورت ایجاد آرامش همه جانبه در تمام مناطق فلسطینی از جمله قدس ، کرانه باختری و نوار غزه و توقف خصومت های اسرائیل علیه مردم فلسطین تاکید کرد. "
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین