کد خبر: ۲۹۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
مایک پنس هنوز زمانیکه را که حامیان ترامپ به کنگره آمریکا در ششم ژانویه ۲۰۲۱ حمله کرده و او را به کشتن تهدید کردند، فراموش نکرده است.
ناطقان: سایت ونیتی فر، گزارش کرد، مایک پنس معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا گفته که هنوز از اینکه ترامپ او و خانواده‌اش را در معرض خطر قرار داد، عصبانی است.

همچنین شایعه شده که پنس به دنبال کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری است.

دوستان پنس می‌گویند، او و همسرش "کارن" به بهترین شکل ممکن زندگی می‌کنند و با سخنرانی‌هایی که دارند، پول خوبی در می‌آورند و به او به دنبال کاندیدا شدن برای انتخابات ریاست جمهوری است.

یکی از دوستان قدیمی معاون ترامپ گفت: او برای نخستین بار در زندگیش پول خوبی در می‌آورد. او برای سخنرانی‌هایش دستمزد شش رقمی می‌گیرد.

در پنجم و ششم ژانویه ۲۰۲۱، طرفداران ترامپ در واشنگتن، دی.سی. تجمع کردند تا به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ اعتراض کرده و از درخواست ترامپ از معاونش پنس و کنگره برای رد کردن پیروزی بایدن حمایت کنند. دستکم ۱۰ نفر در جریان این اعتراضات بازداشت شده‌ و پس از عبور معترضان از نیروهای امنیتی و ورود به مجموعه کاخ کنگره ایالات متحده، چندین ساختمان در این مجموعه تخلیه شدند.

ترامپ طی سخنرانی خود به هواداران خود دستور داد تا به سمت پایتخت آمریکا بروند تا اطمینان حاصل شود که انتخابات ۲۰۲۰ منتفی است. متعاقبا گروهی طرفدار ترامپ به کنگره رفتند و سرانجام به ساختمان حمله کردند. در آن زمان کنگره در جلسه ای بود که شمارش الکترال کالج‌ها را انجام می‌داد و در مورد آن بحث می‌کرد. این جلسه به مخالفت سناتور تد کروز از تگزاس و پائول گوسار، نماینده مجلس از منطقه چهارم کنگره آریزونا، نسبت به شمارش آرای آریزونا در کالج انتخاباتی انجامید. معترضان با شکستن موانع امنیتی توانستند به کاخ کنگره آمریکا وارد شوند و صحن سنا را اشغال کنند در حالی که نگهبانان برای جلوگیری از ورود معترضان به طبقه صحن مجلس نمایندگان از سلاح استفاده کردند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پنس ، ترامپ ، عصبانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین