کد خبر: ۲۹۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
پلیس کنگره آمریکا به دلیل تهدید بمب گذاری در وزارت بهداشت این کشور، خیابان‌های منتهی به کنگره را بست.
ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، پلیس کنگره آمریکا در حال بررسی یک تهدید بمب گذاری در ساختمان وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا است.

به دلیل تهدید احتمالی، پلیس راه‌های اطراف کنگره را بسته است. سه روز پیش، پلیس کنگره آمریکا پس از دریافت تماسی از یک مرد جوان در خصوص «تهدید خاص» جستجو در اطراف کنگره را آغاز کرد. تماس گیرنده ادعا کرد که سلاح‌های مختلفی در اختیار دارد. پلیس جستجو را آغاز کرد، اما هیچ مظنونی پیدا نشد.

اندرو سولندر، خبرنگار اکسیوس، چندین عکس و ویدئو را در توییتر به اشتراک گذاشته است که نشان دهنده حضور شدید پلیس در اطراف کنگره آمریکا است.

در ماه اوت، مردی از کارولینای شمالی به دلیل تهدید به منفجر کردن کامیون خود در کاپیتول هیل دستگیر شد. این مرد که فلوید ری رزبری نام داشت، متهم به استفاده از سلاح کشتار جمعی و تلاش برای استفاده از یک وسیله انفجاری شد. او تهدیدات خود را به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده بود که باعث تخلیه دفاتری در منطقه از جمله دادگاه عالی شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین