کد خبر: ۲۹۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
آشنایی انگین اکیورک با سینما و تلویزیون در سال 2004 از مسابقه ستارگان ترکیه آغاز گردید، او توانست مقام اول در آقایان را بخود اختصاص دهد.
ناطقان:

بیوگرافی انگین اکیورک,تصاویر انگین اکیورک,انگین اکیورک

چکیده ای از بیوگرافی انگین اکیورک

زادروز: ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱

محل تولد: آنکارا، ترکیه

شغل: بازیگر

سالهای فعالیت: ۲۰۰۴- اکنون

مدرک تحصیلی: لیسانس تاریخ

محل تحصیل: دانشگاه آنکارا

 


 
بیوگرافی انگین اکیورک

انگین اکیورک (ترکی استانبولی:Engin Akyürek‎) (متولد ۱۲ ماه اکتبر ۱۹۸۱ در شهر آنکارا) هنرپیشه اهل ترکیه است.

پدرش کارمند دولت و مادرش خانه‌دار است و یک برادر کوچکتر از خود به اسم ارن دارد. انگین اکیورک بعد از پایان دوران دبیرستان به دانشکده زبان جغرافیا و تاریخ دانشگاه آنکارا راه یافت و در سال ۲۰۰۲ در رشته « لیسانس تاریخ» فارغ التحصیل گردید او در طی سالهای دانشکده در تئاترهای دانشجویی و بعد از پایان دوران تحصیل هم در تئاتر ادامه کار داد.

 
آغاز فعالیت هنری انگین اکیورک

آشنایی انگین اکیورک با سینما و تلویزیون در سال 2004 از مسابقه ستارگان ترکیه آغاز گردید، او توانست مقام اول در آقایان را بخود اختصاص دهد.

انگین آکیورک فورا به علت کسب محبوبیتش در مسابقه در مجموعه تلویزیونی داماد خارجی که بین سال های 2004- 2007 از کانال دی پخش می شد بازي کرد، در سال 2006 در نخستین فیلم سینمایی اش به نام سرنوشت ظاهر شد که این فیلم برایش دو جایزه مهم به ارمغان آورد.

 

 

                                                        

                                                    

تماشای سریال بازی مرکب (Squid Game) با زیر نویس فارسی

روابط عاشقانه انگین اکیورک

چیزی که رسماً در بعضی از منابع در خصوص رابطه عاشقانه انگین اکیورک موجود است این است که ظاهرا او در سال ۲۰۱۱ با مدل ترک جانسو تسکین ارتباط داشته است و پس از آن  در سال ۲۰۱۴ با هنرپیشه ترک تووانا تورکای در مجموعه تلویزیونی لطیفه آشنا شد ولی در سال ۲۰۱۵ از هم جدا شدند. در سال ۲۰۱۸ هم خبرهایی مربوط به ارتباط وی با هنرپیشه مشهور ترک جانسو دره بر سر زبان ها افتاد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین