کد خبر: ۲۹۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت:
توکلی همچنین با اشاره به تلاش برخی عناصر فرصت طلب برای رخنه در دولت و در دست گرفتن مناصب حساس به منظور ضربه زدن به این دولت، از آیت الله رییسی رییس جمهور خواست تا بشدت مراقب تصمیمات امیدشکن در جامعه باشند.
ناطقان: احمد توکلی در نشست ویدیوکنفرانسی با اعضای شورای مرکزی دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان اظهار کرد: گزارشی که از تأسیس دفاتر شهرستانی دیده بان شفافیت در هرمزگان و همین طور تشکیل کمیته‌های متناظر دیده‌بان در استان نشان دهنده حرکت رو به جلو و خوب هرمزگان در این زمینه است.

وی افزود: هرمزگان موقعیت و جایگاهی ملی در بسیاری از زمینه‌ها دارد و عملکرد مناسب و دقیق دستگاه‌های مسؤول در زمینه مبارزه با فساد در آن بسیار ضروری و با اهمیت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که ضرورت تدوین برنامه سالانه و نقشه راهبردی در هر کدام از استان‌های کشور احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: جامعه ما جامعه‌ای علوی است و وجود فساد بخصوص در زمینه اقتصادی در آن بسیار دردناک است و دستگاه‌ها و دلسوزان باید همه تلاش خود را برای مهار آن بکار بگیرند.

توکلی همچنین با اشاره به تلاش برخی عناصر فرصت طلب برای رخنه در دولت و در دست گرفتن مناصب حساس به منظور ضربه زدن به این دولت، از آیت الله رییسی رییس جمهور خواست تا بشدت مراقب تصمیمات امیدشکن در جامعه باشند.

وی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت اقتصاد، وزارت کشور و دیگر دستگاه‌ها خواست تا مراقب انتصابات جدید باشند.

در این نشست ویدیوکنفرانسی پرویز سالاری، فریدون بهشتیان، محمود ایروش، صالح علی محمدی، عباس حسین پور، علی عامری، اصغر کاردانی، سعید پیشوایی و دیگر اعضای شورای مرکزی دیده بان شفافیت به بیان نقطه نظرات خود با دکتر توکلی و دکتر میرزاپور و دکتر لیالی و دکتر اشرفی از اعضای شورای مرکزی دیده بان شفافیت و عدالت در کشور پرداختند.

مدیرعامل دیده بان شفافیت:  فساد را در هر جبهه سیاسی افشا می‌کنیم

علی اشرف نوری نیز در نشست ویدیوکنفرانسی اعضای دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان با دفتر مرکزی خاطرنشان کرد: نگاه و رویکرد ما حزبی نیست و ما فساد را در هر جبهه سیاسی که باشد، افشا می‌کنیم.

وی افزود: در وادی جنگ اقتصادی، بروز فساد در بدنه اقتصادی کشور به مثابه خنجرزدن به ملت و کشور از پشت سر است و لذا رسالت دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان در این مقطع اهمیت بسیار زیادی دارد.

این استاد دانشگاه با بیان این که عملکرد هرمزگان در میان استان‌های کشور موفق بوده و باید ظرفیت‌های ضد فساد در این استان با ظرفیت‌های مرکز پیوند داده شود، عنوان کرد: پرونده‌های مهم فساد اقتصاد و یا منافذ بروز فساد در هرمزگان را به طور دقیق احصاء و اطلاعات آن را برای بررسی دقیق و اطلاع رسانی به مسؤولان به تهران منتقل کنید.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین