کد خبر: ۲۹۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
شهردار تهران از حل ۲۵ مشکل در پی بازدید امروز از منطقه ۱۴ خبر داد.
ناطقان: علیرضا زاکانی امروز در جریان بازدید از منطقه ۱۴ شهرداری تهران با حضور در مسجد علی بن الحسین ضمن ملاقات مردمی با سکنه این منطقه گفت: دلاورمردان ما در سپاه دیروز پوزه آمریکایی ها را در دریای عمان به خاک مالیدند و این برای ما افتخار است. هر کسی به نوعی خدمت می کند و ما نیز راهی جز خدمت به مردم نداریم و چیزی جز آن  ما را به اهداف انقلاب  اسلامی نخواهد رساند.

شهردار تهران با بیان اینکه شعار خادمان شما در مجموعه شهرداری کار است، گفت: در این هفته جلسات متعددی با شهردار منطقه ۱۴برگزار و نکاتی مطرح شد. از جمله اینکه یک سری امور در منطقه روی زمین مانده است. مثلا رمپ و لوپ تقاطع بزرگراه امام علی و خاوران که چند سال معطل مانده یا ورزشگاه چند هکتاری سعیدی چندین سال است که رها شده و حل این مشکلات ایجاد یک فضای جدید برای منطقه خواهد کرد.

زاکانی افزود: حل مشکل گودبرداری مسجد آدینه که منشا خطر شده ‌بود و سایر مشکلات مطرح شد که در مجموع امروز درباره حدود ۲۵ نکته مرتبط با منطقه ۱۴ به جمع بندی رسیدیم و از فردا مقدمات کار آن عملیاتی خواهد شد و شاهد گره گشایی از منطقه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: منطقه ۱۴ دارالمومنین است اما دچار تنگناها و سختی هایی است. به عنوان مثال این منطقه کمتر از سه متر سرانه فضای سبز دارد و نیازمند توجه است در حالی که بعضی از مناطق دارای سرانه فضای سبز ۱۲۲ متری هستند و این تبعیض برای ما آزاردهنده است.

شهردار تهران با بیان اینکه در مجموعه مدیریت شهری در کنار سایر مسئولان در حال تلاش برای حل مشکلات هستیم، گفت:  امروز دولت خدمتگزار تلاش می کند و بنده این تلاش‌ها را دو روز در هفته در هیات دولت می بینم. امروز پرچم انقلاب به دست رییسی است و باید به او کمک کنیم؛ رئیس جمهوری که ویرانه ای را از دولت قبل تحویل گرفته است. مثلا در موضوع مرغ چرخه نابود شده است و هشت ماه طول می کشد تا ترمیم شود.

زاکانی افزود: دو سال پیش فاجعه ای در مورد بنزین اتفاق افتاد که لکه ای سیاه بود. همین مشکل چند روز پیش رخ داد اما همدلی دولت و پیگیری رئیس جمهوری و بصیرت و صبر مردم توطئه های طراحی شده را ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه ما در شهرداری نوکر شما هستیم و باید مسیری را برویم که در هر محله نخبگان کار را به دست بگیرند و ما در خدمت آن ها باشیم، گفت:  با مدل مشارکتی و پیوستگی با متن مردم به ویژه نخبگان، دست به دست هم دهیم تا این خدمت را ارائه و اهداف را محقق کنیم چراکه  این مشکلات حل شدنی است و نیاز به فکر، اراده، توسل ، توجه و شکستگی در برابر مردم دارد و امیدواریم این مسیر پیش روی مردم تهران قرار بگیرد.

مهدی چمران - رییس شورای شهر تهران - نیز در مسجد حاضر شد و به مشکلات مردم رسیدگی کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین