کد خبر: ۲۹۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی؛
حجت اله عبدالملکی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی طی مصاحبه ای به مشکلات اقتصادی زندگی شخصی اش اشاره و اعلام کرد: خوبیت ندارد وارد مصادیق شوم که خودم دچار مشکلاتی معیشتی هستم و حقیقتا تورم سالهای اخیر همه را تحت فشار قرار داده است.
ناطقان: وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی در واکنش به سوال خبرنگار صداوسیما پیرامون قدرت خرید کارگران گفت: علاوه بر کارگران، حتی کارمندان، کارفرمایان و مدیران ارشد هم در شرایط اقتصادی و تورمی که در سالهای اخیر به اقتصاد کشور تحمیل شده تحت تاثیر جدی قرار گرفتند.


حجت عبدالملکی، وزیر کار دولت رئیسی کیست؟ - تجارت‌نیوز

حجت اله عبدالملکی ادامه داد: در سطح مدیران ارشد هم این کاهش قدرت خرید دیده می‌شود و شاید برای شما جالب باشد که خود من هم دچار مشکلات معیشتی هستم.

به گزارش ناطقان؛ وزیر کار با اشاره به مشکلات اقتصادی زندگی خودش، ابراز داشت: در خرید و خیلی مسائل دیگر که خوبیت ندارد وارد مصادیق شوم خودم دچار مشکل هستم و شرایط اقتصادی که در سالهای اخیر باعث تورم سرسام آور شده همه را تحت فشار قرار داده است و تولیدکنندگان و کارفرماها هم بدلیل افزایش قیمت مواد اولیه دچار مشکل هستند و ما برای رقم زدن یک شرایط عادلانه تلاش می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین