کد خبر: ۲۹۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
خبرگزاری سوریه طی امروز، یکشنبه از وقوع درگیری و آشوب در زندانی شامل هزاران تروریست داعشی در الحسکه در شمال شرق این کشور خبر داد.
ناطقان: در پی وقوع اغتشاش و آشوب در زندان مذکور نافرمانی سراسری و درگیری‌هایی با نگهبانان زندان به وقوع پیوست.

سانا به نقل از منابع محلی گزارش داد، وضعیت نافرمانی و اغتشاش همزمان با پرواز بالگردهای آمریکایی در سراسر منطقه مشخصا در محوطه زندان بود و آنها بالون‌های حرارتی شلیک کردند.

این منابع توضیح دادند: نافرمانی بعد از ورود گروهی از ارتش آمریکا شامل بازپرسان و متخصصان در زمینه گفت‌وگو به داخل زندان جهت انتقال تروریست‌های داخل زندان به پایگاهای آمریکا در حومه استان انجام شد.

زندان‌های تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با حمایت آمریکا شامل هزاران تروریست بعضا شاهد اغتشاشات است به طوریکه بیست و هشتم ماه گذشته میلادی در زندان غویران در الحسکه درگیری و آشوب ایجاد شد.

غالبا این اقدامات اغتشاش آمیز با اقدام نیروهای آمریکایی برای انتقال زندانی‌های عضو داعش به پایگاه‌هایشان در مناطق مختلف کانتون سوریه یا پایگاه التنف در مرزهای سوریه و اردن اتفاق می‌افتد؛ جایی‌که آنها آموزش می‌بینند و برای استفاده از سلاح جهت حمله به مواضع ارتش سوریه، زیرساخت‌ها و تجمعات مسکونی آموزش می‌بینند.
برچسب ها: داعشی ها ، زندان ، آشوب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین