کد خبر: ۲۹۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
مبارزات تکراری انتخابی تیم ملی کاراته در وزن 67- کیلوگرم با برتری دوباره سیدعلی کریمی به پایان رسید تا ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان دستخوش تغییر نشود.
ناطقان: رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته هشتم آبان ماه برگزار شد که در وزن ۶۷- کیلوگرم رقابت امیر مهدیزاده، سید علی کریمی، مرتضی نعمتی و امیررضا میرزایی با برتری سید علی کریمی خاتمه یافت و این کاراته کا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

این نتیجه با اعتراض میرزایی و مهدیزاده همراه بود تا در نهایت فدراسیون کاراته پانزدهم آبان ماه در جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته فنی و داوران قضاوت کننده مسائل را مورد بررسی قرار داد و رأی به تکرار مبارزه بین میرزایی و سید علی کریمی بدهد.

مبارزه‌ای که عصر امروز دوشنبه و در فاصله نزدیک به هفت روز تا شروع مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد تا در پایان سیدعلی کریمی همانند مبارزه قبلی جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کند.

بر همین اساس تیم ملی کاراته با ترکیب علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، سید علی کریمی در وزن ۶۷- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم در بخش انفرادی، گنج زاده، پورشیب، بابان، خدابخشی، عاشوری و آسیابری در بخش تیمی به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهد شد.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۲۵ تا ۳۰ آبان در امارات برگزار می‌شود.
منبع: مهر
برچسب ها: ترکیب ، تیم ملی ، کاراته
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین