کد خبر: ۲۹۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت : در سیل اخیر به ۵۹۵ امداد رسانی شده است .
ناطقان: مهدی، ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص آب گرفتگی ها، کولاک و سیل‌های به وقوع پیوسته طی ۷۲ ساعت گذشته در کشور گفت: ۷ استان آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قم، کردستان، گیلان و مازندران تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند و در این استان‌ها به ۵۹۵ نفر امدادرسانی شد.

وی افزود : همچنین این حوادث جوی منجر به مصدومیت ۱ نفر شد که توسط نیرو‌های هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافت ، در ادامه تخلیه آب از ۲۴ واحد مسکونی نیز در دستور کار قرار گرفت و ۳۷ نفر از شهروندان که گرفتار سیلاب شده بودند به مناطق امن منتقل شدند.

ولی پور گفت : در این عملیات‌ها ۱۸۸ نیروی امدادی جمعیت هلال احمر در حال خدمت رسانی به مردم هستند و در ۷۲ ساعت گذشته موفق به نجات ۵۴ دستگاه خودروی گرفتار در سیل و کولاک شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین