کد خبر: ۲۹۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۴۰۹ کیلو و ۷۴۶ گرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان فنوج به ایرانشهر و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های فنوج و ایرانشهر طی چند شبانه‌روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس در حال انتقال محموله مواد مخدر در محور «فنوج به ایرانشهر» بودند رؤیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس خودروهای آن‌ها زمین گیر و هر ۳ قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۳۲ فشنگ جنگی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۴۰۹ کیلو و ۷۴۶ گرم مواد افیونی شامل ۳۵۶ کیلو و ۷۴۶ گرم تریاک و ۵۳ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین