کد خبر: ۲۹۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
رئیس جمهور لبنان در دیدار با وزیر خارجه ترکیه خواستار تلاش آنکارا به منظور جلب توجه جامعه جهانی نسبت به مساله آوارگان سوری شد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه طی سفر رسمی خود به بیروت امروز سه شنبه با میشل عون رئیس جمهور لبنان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، چاووش‌اوغلو پس از دیدار با رئیس جمهور لبنان در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: با رئیس جمهور درباره چگونگی توسعه روابط میان ترکیه و لبنان گفتگو کردیم. تشکیل دولت لبنان را به وی تبریک گفتم. همچنین ۲۲ نوامبر روز ملی لبنان را نیز به او تبریک گفتم.

از سوی دیگر میشل عون، رئیس جمهور لبنان نیز در توئیتی درباره این دیدار گفت که از چاووش‌اوغلو خواستار تلاش ترکیه به منظور جلب توجه جامعه جهانی نسبت به مساله آوارگان سوری شده است.

این در حالیست که چاووش‌اوغلو روز گذشته در بیروت، پایتخت لبنان با امین سلام وزیر اقتصاد این کشور و امروز نیز با میشل عون رئیس جمهور، نبیه بری رئیس مجلس و عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان دیدار و گفتگو کرد.

چاووش‌اوغلو در چارچوب دیدارهای رسمی خود با نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان نیز دیدار خواهد کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین