کد خبر: ۲۹۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
اقدام به خودسوزی با بنزین فرزند شهید در حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ظهر امروز در در جریان دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با کارکنان خانواده شهدای شاغل در شرکت بهره برداری مترو رخ داد.
ناطقان:  به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ظهر امروز در جریان دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با کارکنان خانواده شهدا شاغل در شرکت بهره برداری مترو، یکی از فرزندان شهید و جانباز مدافع حرم، به دلیل مشکلاتی که درسال های گذشته داشته و مورد رسیدگی قرار نگرفته بود با ریختن بنزین اعتراض خود را اعلام کرد.

اقدام به خودسوزی فرزند شهید در مترو تهران + توضیحات شهرداری

اما خوشبختانه با اقدام به موقع و سریع اطرافیان و صحبت های عبداله پور مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو فرد مورد نظر آرام شد و مقرر گردید مطالبات نامبرده بررسی و رسیدگی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین