کد خبر: ۲۹۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
زنان در رابطه جنسی از همسرشان خواسته هایی دارند که از بیان آن ها خجالت می کشند. برای مثال زنان از مردان یک رابطه احساسی و عاشقانه را توقع دارند.
ناطقان: بسیاری از خانم ها خواسته هایی از شریک جنسی خود دارند اما به علت های مختلفی مانند خجالت و رودربایسی آن ها را بازگو نمی کنند و با بی میلی وارد رابطه جنسی می شوند.

خواسته زنان در رابطه جنسی


برآوردن این نیازها و خواسته های جنسی زنان که در این بخش آورده ایم ، برای آقایان کار سختی نیست. اگر می خواهید برای همسرتان شریک جنسی فوق العاده ای باشید و نیاز های جنسی او را در رابطه برقرار کنید ، با ادامه این بخش همراه شوید.


خواسته زنان از همسرشان در رابطه جنسی

دوست دارند رابطه جنسی شدیداً احساسی و عاشقانه باشد

زنان تمایل دارند با طرف مقابلشان ارتباط قوی برقرار کرده و به هم عشق بورزند. برخلاف نظر بسیاری از مردها که فکر می کنند برای آمادگی زن تنها معاشقه با او کافیست اما زنان قبل از برقراری روابط جنسی دوست دارند همسرشان آنها را از لحاظ روحی ارضا نماید و مردشان به آنها بگوید که چرا دوستشان دارد و چه چیز آنها خاص و منحصر بفرد است. آنها دوست دارند که مردشان بیشتر بغلشان کند، ببوسدشان، ناز و نوازششان کند و با آنها بیشتر حرف بزند.


دوست دارند تعریف و تمجید شوند

خانم ها دوست دارند که از همسرشان جملات عاشقانه بشنوند و تمایل دارند باهوش و توانا تلقی شوند و برای همه خصوصیات و ویژگی های خاصشان از آنها تعریف و تمجید شود. مردشان همیشه از زیباییشان تعریف کند و آنها را مطمئن کند که از رابطه با او لذت می برند.

دوست ندارند به عنوان یک ابزار جنسی به آنها نگاه شود.

خانم ها به هیچ وجه دوست ندارند که تنها به عنوان یک ابزار جنسی به آنها نگاه شود بلکه دوست دارند بیشتر از آن به نظر برسند و از مردهایی که به آنها فقط برای گذران وقت و رابطه جنسی نگاه می کنند متنفر هستند. آنها دوست ندارند مردان از بدنشان تنها تا زمانی که ارگاسم شوند استفاده نمایند و پس از ارگاسم آنها را نادیده بگیرند.

معاشقه قبل از رابطه جنسی را می پسندند

گاهی اوقات لذت بازی و معاشقه بیشتر از سکس است. زنان در رابطه جنسی از همسر خود انتظار دارند که معاشقه کرده و هنگامیکه هردو تحریک شدند، آمیزش و نزدیکی داشته باشند . خانم ها انتظار دارند همسرشان تنها به پایان رابطه جنسی و ارضای خود فکر نکند بلکه معاشقه داشته باشد.

دوست دارند همسرشان به بهداشت فردی خود توجه کند

زن ها دوست دارند با مردی رابطه برقرار نمایند که تمیز و مرتب باشد . آنها تمایل دارند همسرشان قبل از برقراری رابطه جنسی به این موضوع توجه نماید و به حمام برود . برقراری رابطه جنسی با مردی که به بهداشت خود توجه نمی کند بسیار سخت و مشمئز کننده است.



دوست دارند در محیطی آرام رابطه برقرار کنند

شرایط محیطی بر روی زنان در رابطه جنسی تاثیر می گذارد و آنها به محیطی که در آن رابطه جنسی برقرار می کنند ، اهمیت می دهند . برای به ارگاسم رسیدن زنان باید رابطه جنسی در محیطی امن و آرام برقرار گردد .

دوست دارند به ارگاسم کامل برسند

ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین علت زمانی بیش تر می برد تا زنان به ارگاسم برسد. زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چطور میتوانند به ارگاسم مطلوب برسند.

که در این بین مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در به ارگاسم رسیدن و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند پس تنها نباید به فکر ارضا شدن خود باشند و باید به همسرشان نیز توجه کنند.

به ارگاسم نرسیدن زنان میتواند به علت بی علاقگی، استرس و وضعیت روحی نامطلوب و نزدیکی به روش اشتباه و کم بودن زمان نزدیکی باشد.

دوست دارند همسرشان به تمام بدن آنها توجه کند

بسیاری از دخترها و زنها دوست دارند که مردشان به تمامی بدنشان توجه داشته باشد و فقط متوجه اندامهای جنسی نباشد. اگر مردان در رابطه جنسی به همه اندام خانم ها توجه کنند و از او تعریف و تمجید نمایند او از نزدیکی لذت بیشتری می برد.


به پس نوازش نیاز دارند

در این رابطه پیش از این به طور کامل در بخش سلامت جنسی نمناک صحبت کردیم و میدانید که اهمیت خاصی دارد . مردها پس از پایان رابطه جنسی دوست دارند ، بخوابند اما زن ها پس از یک رابطه جنسی دوست دارند همچنان مورد توجه همسرشان قرار گیرند . خانم ها به پس نوازش نیز مانند پیش نوازش نیاز دارند و دوست دارند در این مواقع از همسرشان حرف های عاشقانه بشنوند.
آقایانی که برای همسرشان شریک جنسی خوبی هستند:

    مردهایی که ارتباط چشمی با همسرشان برقرار می کنند و با نگاهی عاشقانه به همسرشان او را به اوج لذت می رسانند.
    مردهایی که در نوازش و معاشقه و تحریک کردن همسرشان مهارت دارند.
    مردهایی که با ماساژ دادن و نوازشی عاشقانه همسرشان را به اوج لذت می رسانند.
    مردهایی که عاشق هستند و عشق ورزی می کنند.
    مردهایی که برای تحریک همسرشان وقت صرف می کنند و به همسرشان فرصت می دهند تا میل به برقراری رابطه پیدا کند.
    مردهایی که با همسرشان در حین رابطه جنسی صحبت میکنند و کلمات عاشقانه بیان می کنند.
    مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند و اینگونه قلب همسرشان را به دست می آورند.
    مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند.
    مردهایی که به همسرشان وفادارند.
    مردهایی که به بهداشت فردی خود اهمیت می دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین