کد خبر: ۲۹۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
ساعت ۱۰ صبح دوشنبه یکم آذر صدای فریاد‌های زنی جوان و پسر کوچکش از داخل حیاط خانه‌ای در منطقه مسعودیه تهران اهالی را به خیابان کشاند.
ناطقان:  زن جوان و پسرش از ناحیه دست و صورت و پا دچار سوختگی شدید با اسید شده بودند.

اعترافات مرد اسیدپاش به دو مأمور پلیس | خبرگزاری ایلنا



گزارش اسیدپاشی از سوی مأموران کلانتری مسعودیه به بازپرس محمد حسن زارعی از شعبه اول دادسرای جنایی تهران اعلام شد.
تبلیغات

زن جوان در تحقیقات گفت: یک دختر دارم که تازه نامزد کرده و یک پسر ۱۲ ساله هم دارم. روز قبل از اسیدپاشی دخترم با نامزدش بیرون رفته بود، ولی دیر برگشت. وقتی پدرش به خانه آمد و او را ندید خیلی عصبانی شد به من اعتراض کرد و دعوایمان شد.

من هم صبح روز بعد وقتی شوهرم به محل کارش رفت با پسرم از خانه قهر کرده و از ورامین به تهران و خانه برادرم رفتم. اما شوهرم وقتی متوجه این موضوع شد با یک ظرف اسید به آنجا آمد. می‌گفت از دست رفتارهای من و قهر و اختلاف با من خسته شده است و در همان موقع در حالی که پسرم هم کنارم ایستاده بود روی من اسید ریخت که پسرم هم سوخت. در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین