کد خبر: ۲۹۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
پیش از این نیز «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از برگزاری نشست‌های غیررسمی اعضای برجام در قالب‌های مختلف در وین در روزهای شنبه و یکشنبه پیش از مذاکرات روز دوشنبه خبر داده بود.
ناطقان: علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات روز دوشنبه در وین امروز وارد پایتخت اتریش شد.

انتصاب جدید در وزارت خارجه؛ علی باقری جانشین عباس عراقچی شد | ایران | DW |  14.09.2021

 علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات روز دوشنبه هشتم آذر ماه در وین بین ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام، امروز (شنبه) در رأس هیأتی وارد وین پایتخت اتریش شد.

این مذاکرات به منظور رفع تحریم های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا برگزار می‌شود. پیش از این نیز «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از برگزاری نشست‌های غیررسمی اعضای برجام در قالب‌های مختلف در وین در روزهای شنبه و یکشنبه پیش از مذاکرات روز دوشنبه خبر داده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین