کد خبر: ۲۹۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: بیش از یک هزار مدرسه سنگی در خوزستان وجود دارد که برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال بالغ بر ۳۰۰ مورد آن حذف شوند.
ناطقان: علی قربانی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری ازیک واحد آموزشی روستایی عشایری در روستای بن پره گتوند بیان کرد:بیشتر مدارس سنگی در مناطق عشایری و برخی در مناطق روستایی خوزستان هستند که مدارس آجری و کانکسی و یا پیش ساخته جایگزین خواهد شد.

وی گفت: طرح برچیدن مدارس سنگی در خوزستان از پارسال کلید خورده است.

قربانی افزود: در راستای حذف مدارس سنگی در خوزستان، یک دبستان ۲ کلاسه با زیربنای ۷۵ مترمربع و اعتبار پنج میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی روز یکشنبه در روستای عشایری و محروم بن پره گتوند به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تا پایان امسال یکهزار کلاس درس در خوزستان ساخته خواهد شد.


در ۲ سال اخیر ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس در خوزستان ساخته شده است. خیران خوزستان رتبه نخست کشور در مشارکت در ساخت مدرسه را دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین