کد خبر: ۲۹۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
رئیس مجلس شورای اسلامی؛
آقای محمد باقر قالیباف در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی تهران، با اشاره به لزوم تحول در حکمرانی افزود: استقلال در دنیای امروز هزینه دارد و جمهوری اسلامی امروز با همان ایده مردم سالاری دینی در استقلال و آزادی به تثبیت رسیده است.
ناطقان:  آقای محمد باقر قالیباف در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی تهران، با اشاره به لزوم تحول در حکمرانی افزود: استقلال در دنیای امروز هزینه دارد و جمهوری اسلامی امروز با همان ایده مردم سالاری دینی در استقلال و آزادی به تثبیت رسیده است.

باخبران | قالیباف: دانشگاه، محل حل مسائل کشور است

وی به تلاش مکاتب مخالف سنت‌های اسلامی در براندازی و بی هویت سازی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: همین جلسات و صحبت‌ها و مطالبه گری‌هایی که از مسئولان می‌شود، دلیل پایبندی به ارزش‌ها و استقلال جمهوری اسلامی است.
رییس مجلس ادامه داد: ما در حوزه حکمت عملی و حکمرانی در کشور اصلا کارنامه قابل قبولی و قابل دفاعی نداریم، حتما یکی از موضوعات جدی؛ شایسته گزینی، شایسته پروری و شایسته سالاری است.
اقای قالیباف گفت: یکی از عزیزان (نمایندگان تشکل‌های دانشجویی) گفت که آیا همه نخبگان الزاما در یک دانشگاه هستند؟ می‌گویم خیر؛ دانشگاه محل حل اشتباه در حکمرانی است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین