کد خبر: ۲۹۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
مدیر تیم پرسپولیس بابت عدم صدور مجوز ورود هواداران این تیم به ورزشگاه‌ها، از مسئولان سازمان لیگ انتقاد کرد.
ناطقان: تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس از چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) و در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم خواهند رفت.

* پیش‌تر گفته شده بود که این مسابقه بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما بودند افرادی که خارج از ورزشگاه پرچم‌های پرسپولیس را می‌فروختند.

* عوامل و مسئولان اجرایی ورزشگاه پاس قوامین در فاصله سه ساعت تا آغازی بازی، چمن بازی را با خط‌کشی و آب‌پاشی آماده کردند.

* اتوبوس تیم پرسپولیس ساعت ۱۴:۳۰ وارد ورزشگاه شد و در حالی که یحیی گل‌محمدی گفته بود مهدی ترابی به دلیل مصدومیت به بازی با پیکان نمی‌رسد، نام هافبک تیم پرسپولیس در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار گرفت.

* گل‌محمدی پس از ورود به ورزشگاه پاس قوامین، از زمین این ورزشگاه بازدید کرد.

* افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه «فوتبال برتر»، بابت عدم صدور مجوز ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه‌ها از مسئولان سازمان لیگ انتقاد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین